Melektrk gecmis olsun Allah sag saglim yavruna kavusmayi nasip etsin insallah 🙏🏼 bende 27 haftaligim bebegimin esi asagida yukari cikmazsa zorunlu sezeryan olcam özele gidiyorum bi umut yukari cikar da normal dogum yaparim diye
ama simdi sezeryan olucaksam devlete olayim diyorum zorunlu sezeryani onlarda yapiyo 3000 tl özele vermektense aklim cok karisik bide zam gelicekmis diyolar 😓