Merikis1234 tabi sizin az kalmış artık karar vermeniz lazım ki ona göre hazırlık falan yaparsın,bizde tam tersi eşimle beraber çok beğendik bu ismi ama ben iki isim istiyorum işte yanına uygun isim bulmak lazım ☺️ Bizim daha cinsiyetimiz belli değil ama içimizden geçen bu erkek olursa da Kuzey düşünüyoruz ☺️☺️🙏