Bugun evde 9. Günüm kızımla sezaryen olduk 39+5 te 3700 doğdu daha fazla bekelyemezdk hem çatım dardı hem kilosu artıyordu. İğne kısmı hiç acıtmadı çünkü sürekli doktorlarla iletişim halindeydm sohbet ediyordum unutup gidiyorsun. Bebeği çıkarırken doktor özellkle kalktı uyardı şimdi çıkaracam az acıyabilir korkma dedi ama yinede hiçbişey hissetmedm. 12:11 de bebek geldi akşam saat 6-7 gibi gaz çıkarabildm tabi sonrası da önemli ve zorlu. 4 günde toparlandm bebeği kendm almaya başlayabldm. Asıl önemli olan sezaryen kosmı değil sonrasında bebek kısmı. 3 gün süt gelmedi ama emzirirseniz yeter bebeğe mama takviyeside yaptım üç defa. Sonrasında göğüslerim şişti acıdı pompalamak zorunda kaldm öyle bi durum olursa mutlaka yapın. Ve sabırlı olun ilk hafta sürekli bebekle iletişim kurum ki bebek sakinliyor yoksa kendinizide yorarsnz onu da. Ve yürüyüş çok önemli ben bol bol yürüdüm yürüdükçe iyleşiyorsunuz yatakta kaldkça ağrınız kalıcı oluyor. 4. Günden sonra 1 saat yürüyüş in çıkmaya bile başladm çok şükür şuan iyiyz üç gündür kimseyede ihtyacmz kalmadı. Ve bende sezaryen ile ilgili hiç bişey bilmiyordum son ana kadar normal bekliyordum