ZET benim görümcem Sincan lokman kadın doğum yatışta çalıştı uzun süre diyor ki cerrahi sakar bırakıp gönderiyor sikayetci olmayan bir kişi duymadım diyor normal doğum için çok iyi bi hastane fakat sezeryan için değil diyor ya gidicem normal doğum olmazsa çıkıp 12.caddeye yetişcem ya da kaderime razı gelicem mecbur