Filis_eslin kızlar okudum çok diyğulandım.yinede sağ eliniz başımıza bende 36cı haftalara getirim sağlıcakla sezeryan olcam.niye sezerysn derseniz 11 yıldan sora tüp bebekle kızım olcak.sorunlarımdan dolayı sezeryan etcem.serklaj olduk.bebeyin eşi doğum kanalımda ondan.daha 23 haftadayıç.