Fdle o zamnda bakıyorlar bana öyle yapıldı ilk düşük oldu şimdi çok şükür 39 bitiyor bekliyorum ama ilkte baktılar alttan falan daha 2 aylık bebegin yani sırf kalp dinlemek için o tür seylerde riske girme derim aletle falan bakılıyor düşük falanmı gercklesiyor diyor bana öyle yaptılar ilkte daha çok kanamam oldu sonrada durduk yere böyle birseyi riske alma randevun 1agustos ise önden bi git yine baktır kadın doğuma ama acil iş değil bence yaşadığım için dedim herkesinki bir olmaya bilir ama benim başıma bazı olumsuz şeyler geldi bence hiç gerek yok derim canım aklın kalıyorsa sürekli dua oku ayet-el kürsi oku