H53 6 Aralık dendi bize de 17+6 olduk oğlumuz olucak Allah’ın izniyle rabbim herkesin yavrusunu sağ salim kucağına almayı nasip etsin👶🏻
zcolak Hilalmasal ahahahah aynısı benimde içimden geçmedi değil 😂 tabiki hayırlı sağlık olsunlar ilk isteğimiz bu ama gönülde kızdan yana
KudretDemir97 Hilalmasal 17 hafta olduk 😍😍 maşallah 2 kilo falan aldım karnım dışarıdan gören kişiler hamile olduğunu hala anlamıyor 😂😂😂 12-16 Aralık günüm dolmuş oluyor inşallah , Oğluşum oluyor 😇😇😇
Zeydo Hilalmasal 14+4 üz hiç kilo almadım diye sevinirken bu hafta 2 kg almışım🤦🏼♀️Cinsiyetler belli mi bizim biri erkek diğeri göstermiyor 🤷🏼♀️
Evin_toprak 14+4 haftaligim 1 kilo aldim simdiye kadar cinsiyetini hala bilmiyorum londrada yasiyorum burda erken soylemiyolar cinsiyeti bi kizim var rabbim bunuda erkek nasip etsin insllah hayirlisiyla🙏🏻🙏🏻