UmudumOldun Hilalmasal merhabalarr. Ahh Aralık gelirmi daha çok var 😊 . Bugün 18 olduk . En sonki kontrolde 2 kilo almıştım
zcolak Hilalmasal bizimde erkek dediler değişmez büyük ihtimalle. Ama yine de alış veriş yapmadım daha. 22 de detaylı ultrasondan sonra ufak ufak başlarım diye düşünüyorum. Siz neredesiniz? Aralık’ta havalar yüzünden umarım zorlanmayız
Hilalmasal UmudumOldun bende 3 kilo aldım yaa gelse keşke aralık hızlıca sizin cinsiyetiniz ne belli oldumu😊
UmudumOldun Hilalmasal yariladik sayılır artık öyle böyle gecicek 😊 bizim önce erkek dediler 16. Haftada kız dediler . Bakalım net için ayrıntıliyi bekliyorum
zcolak Hilalmasal ahahahah aynısı benimde içimden geçmedi değil 😂 tabiki hayırlı sağlık olsunlar ilk isteğimiz bu ama gönülde kızdan yana
Edaaks Hilalmasal bizimde 30 Aralıkta gözüküyor doğumu bakalım 🥰 Hiç kilo almadım tam tersi 1 kilo verdim