Tospikkk Şuan 17+3deyim ama hala hareket hisedemiyorum sizler ne zaman hissettiniz artık o günler gelsin🙄 😊
Nur___ Tospikkk premsesler çok nazlı çok ❤️ kendisi hissettirecek (20+3) daha kızım burdayım demedi ama diyecek inş. İlk gebelikte geç hissiyat oluyor muş
Zlmdemir Tospikkk ben şuan 20 haftalığım ve halen hissediyormuyum hissetmiyormuyum anlamış değilim.yani ben de hissedemedim henüz.
Tospikkk Nazl1234 inşallah canım🙏🏼 Bazı arkadaslarla konuşuyorum erkek bebekler daha çabuk hareket ediyor😊
Yesoo Bende aynı şekilde 18+6 yım ama henüz fazla bşy hissedemiorum inşallah yakın zamanda hissederiz🥰🥰
Tospikkk Zlmdemir herşeyin zamanı vardır elbet ama işte insan çok sabırsız oluyo her gören tekmeye başladımı diyo bak senin 20.haftada bile tam emin değilsin bünye meselesi 😊
Tospikkk Cankizsinem kayınvalidem tutturmuş 3 aylıkken hisettim ben diye doğru onun 2.gebeliği kızdı bende anlatamıyorum ilk çabuk hisedilmiyo diye 😊
Nazl1234 Tospikkk evet doktorum da oyle dedi kizceler daha minyon citi piti oluyor o yuzden gec hissetmek cok normal diye🤗
defne55 Tospikkk 18de hissetmeye başladım şuan 20 olduk fildir fildir durmuyor özellikle geceleri sürekli icimde bisey dönüyor sanki🤣🤣
Tospikkk defne55 bazılarıda diyor kız bebekler çok hareketli değil maşallah bak seninkine Allah nazardan korusun hepsini 😊
Cankizsinem defne55 bizde suan 20 haftaligiz ayrıyız galiba benimkide hiç duruyo yerinde sürekli.kipir.kipir