BesteCanerKutluzolu Elfibrhm2609 hala bekliyoruz 3 günde bir doktora gidiyoruz🙂 çarşamba günü yine gidicez bakalım bu sefer bir gelişme var mı 40 haftayı doldurmuş olucaz o gün 🙂
Alinmavi Ayme1120 ayniymis gunumuz benim kiz da gelmiyor doktor da gelmez daha keyfi yerinde dedi cuma gidicez biz de bakalim 🙏
aasenamerve Elfibrhm2609 bizim kuzular aynı gün doğdu zaten 10. Günümüzdeyiz bi an önce ele avuca gelsin artık 😊
Elfibrhm2609 aasenamerve ya hiç deme gündüz uykuda gece ayakta benim kız🙄 bir ayar tutturamadık gitti canım 💮
aasenamerve Elfibrhm2609 benim de öyle ama ben buna razıyım gazı olmasın da. Hiç tahmin etmezdim ama hamileliği özledim hatırladıkça duygulanıyorum 😊
Elfibrhm2609 aasenamerve yök ben sadece gece uyumasını ozledim 😁annem vardı yanimda o çok yardımcı oluyordu şimdi kızımla kaldım baş başa bakalım nasıl günler bekliyor bizi 🙄🙇♂️