Doktor bebeğin hareketlerini sordu bende çok az hissettiğim için çok hareketsiz dedim. Hiç hareket etmiyor çünkü ama gebeliğimin en başından beri hareketsiz Bi bebek. Sadece sağ tarafta toplanıyor kafasını hissediyorum bu kadar. Doktor baktı normalde hareket etmiyor ama karnımı sallayınca hareket etti. Doktor da yatış yapıp takip edicez ben çok rahatsız oldum şimdi dediğinden dedi. Ama tüm sonuçları normal. Boyu, kilosu, suyu, haftası herşeyi iyi dediler. Yatışı kabul etmedim ne yapsam kızlar kabul etmelimiydim sizce 😔