swdysnakbrk 38+2 haftalık olmustum cnm sancılarım düzensiz geliyordu umursamadım her sancı girdikçe yürüdüm kostum evin içinde gece oldu sancılar on dk arayla gelmeye başladı eşim gidelim dedi hastane uzak bir buçuk saat yol var dedi hyr dedim eşime çay yaptım kahve karpuz kestim 😊 o sancılarla tabi sancılar uç dk ya düştü evimi temzldm kızımın çantasını hazrldm duş aldım kızım uyuyordu kızımı giydirdim saat 1:30 gece eşime hadi gidelim sancılar dk bir geliyor dedim hmm taksi cagirdi sancımı ceke ceke gittim hmm nst aldılar snra sancı çıktı Doğum haneye dediler alttan muayene yaptı ebe demesin mi doğuruyorsun 9 cm açıklık var dedi ben sok oldum 😊 saat uç girdim Doğum haneye cektim kendi sancilarimi suni yok saat oldu dört dogrcm dedim büyük tuvaletim geliyor hmn çatala aldı ebe ve 4:45 oglusum kollarimdaydi