Ayse_Gul Merveyman amin canım inşallah ☺️ Evet normalde yoktu vitamin ilaçları bende miğde bulantısı yaptı doktorum bıraktırdı şimdi sadece kan ve Demir ilacı kullanıyorum o kabızlık yaptı ama içiyorum yinede
Merveyman Ayse_Gul ben kabızlık çekmekten mahfoldum Vala gebeliğimin ilk gününden beri kabizim 20 21haftalarda düzeldim gibi oldu bu hafta yine başladı kabızlık şükür hiç bulantım kusmam tiksinme hiç olmadı 1kere bile kusmadım ama kabızlık çok çekiyorum 😞😞 erkek bebeklerde kabızlık problemi genelde yaşanırmış o yüzden sana sordum 🤭🤭
SelmAlper Ayse_Gul bende ilk tekmemizi 19+5 te hissetmiştim hep eşime ilk tekmesinden yanımda olursun birlikte hissediriz diyordum akşamı tekmelemeye başladı babamızla birlikte hissettik biz şimdi 20+6 olduk 🥰😍
Ayse_Gul SelmAlper henüz babamız hissedemedi ben elimi koyduğumda tekme atıyor ama eşim elini koyduğunda hiç tepki yok 😃☺️
BirVeraAnnesi35 SelmAlper aynı haftadaymışız bende 20+6 yım ama eşime bir türlü hissettiremedim elini koyuyor tekme atıyor bebiş ama yok hissedemedim diyor babamızın eli hissiz galiba ben çok net hissediyorum 😊😊
BirVeraAnnesi35 Ayse_Gul bende 18 de hissettim 20 de elimle hissetmeye başladım canm doğru hissetmişsin cok net ayırt ediliyor bağırsak mı değilmi 😊
Ayse_Gul BirVeraAnnesi35 inşallah canım 2 gün sonra 20 haftalık olucam allah izin verirse belki tam net hissedebilirim ☺️
Slvneslp3r9 Ne güzel ben işte 22+4oldum hisediyorum aslında ama okadar hareketli degil 5 dk sürmüyor tekmeleri ilk gebeliğim benimde babası evde degilken atıyor babası gelince sanki o yaramaz bebişim o degil gibi hiç sesini daha çıkartmıyor😂 bide tekme atıgı zaman dokunuyorum duruyor tekme atmıyor babası daha görmedi bile tekmelerini bırakın dokunmayı yaaaa😞 video cekmek istiyorum tekme atıgında o anda bile duruyor tlfonu kapatıp kenara bırakınca atıyor resmen oyun oynuyor benle 😂😂😂😂😂
SelmAlper BirVeraAnnesi35 böyle kocaman bir tekme atta baban hissetsin oğlum diyorum bende 😂 çünkü elini karnımda tutmayı çok istemiyor 😅 tekmeyi hissedince hemen elini çekiyor yüzünde korku ifadesi falan oluşuyor 😅 belki sizin eşinizde hissediyor olabilir azıcık ama tam kocaman bir tekme gelmemiş hissetmesi için herhalde 😅
Seyma1234 Ayse_Gul tabiki hissedebilirsiniz bagırsak hareketide bariz belli bişey öyle karıştırılcak gibi değil yani 20 haftam biticek gayet net hissediyorum bebektir o
Ayse_Gul Merveyman bendede ne miğde bulantısı ne bi ağrı hiç olmadı herkes kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor diyor ama bende tık yok kendimden şüpheleniyorum artık hatta bunun için kaç kere doktora gittim göbeğimde çıkmıyor acaba hamile değil miyim diye 😊😇ama kabızlık için bi doktora git istersen şurup tarzında bi ilaç veriyor ama çok şekerli benim yengem hamileyken kullanmıştı bekarken ben bi kere içtim çok faydası olmuştu
Burcubora Biz de 27 haftalık olduk gün geçtikçe daha da sertleşiyor tekmeleri, benim de bazen karnımda bi sertlik oluyor elimi koyduğumda biraz sonra kendini çekiyor artık dışardan hareketlerini net bir şekilde görebiliyoruz.
Dilanserdar Ben 19 haftamda eşimde elini koyduğunda pıt pıt diye hissediyordu hareketleri ilk gebelik
Merveyman Ayse_Gul var şurup ama düzelirim diye içmiyorum hep ilaçla nereye kadar deyip içmiyom Vala 😀😀benimde şimdi şimdi karnim şişeye başladı belim bu aralar ağrımaya başladı bebek ağırlaşmaya başladı 🥰 en son 19.haftada doktora gitmiştik 330gram boy 20cm çıkmıştı salı günü kontrolümüz var bakalım ne durumda Kıvanç bey 👶🏼💙
Rbs111 Ayse_Gul canım hissetmeyen o kadar çok ki bu dönemde. Tekmeleri öyle net hissediyorum ki eşim ve görümcemin sürekli elleri karnımda 😂 çok net hissediliyor . Başta 22 ye kadar hissetmeyebilesin görünce bende hissetmem heralde dedim ama çok şükür çok sağlam tekmeleri hissediyorum 😂 video bile çektim 19+4 oldum 😍
Ayse_Gul Merveyman sende haklısın bende kaç kere ilaç değiştirdim hepsi mahfetti beni içim dışım ilaç oldu 🙃 göbeğimi sadece ben farkedebiliyorum herkes sen hamile değilmiydin diyo psikolojimi bozdular iyice 😅 inşallah güzel haberler alırsın paşadan ☺️