Macar merhaba canım benimde 4 lü tarama testim 1/697 olarak riske yakın çıktı sınır 1/250 dir amiyosentez çok riskli asla yaptırmayı düşünmedim ama fetal dna kromozom testi (nifty testi ) öneririm bende yaptırdım ayrıca kan yurtdışına gitmiyor istanbul ve ankara merkezli laboratuvar da yapılıyor artık... mayıs ayında 3000 tl ödedim yaptırdım sonuç %99.12 down sendorumlu değil en kesin sonuç ve en doğal testtir kesin sonuçtur kafam karışık 🤔 net sonuç isterseniz testi öneririm şimdiden geçmiş olsun hayırlısı ile sağlıkla sağ salim allah kucağına almayı nasip etsin 🌺