Canm benimde risk 1:609 çıkmıştı yüksek risk var dedi seninde 418 sana da mutlaka yüksek riskli diyecek amniyosentez yapalım mı dedi karnından su alma yani ben kabul etmedim birde fetal dna var kanını yurt dışına gönderiyolar oda biraz masraflı esim bunu yapalım dedi bende doktora sordum cocugum down sendromluysa sonrasında bu cocuga yada bana ne tedavi uygulanacak diye ne su an ne de doğduğunda herhangi bir tedavisi yok dedi bizde esimle düşündük biz bu çocuğu istiyoruz mu istiyoruz o zaman bir sürü test yaptırarak ne kendimizi strese sokalım nede bebegimize bi zarar verelim dedik Rabbim verdiyse cekeriz dedik hic birsey yapmadik