ZeynebFuad Meraba kizlar♥️ 8+3 haftalik hamileyim. Karnim biraz cikmis. Sizdede oylemi? Nasil geciyor hamilelik?😍
26mrv ZeynebFuad bende de hafif var ama bebek gibi gelmiyo şişlik ödem göbek gibi geliyor daha çıkmaz diye düşünüyorum 🤷♀️
Minikmucizem_ ZeynebFuad bu haftalarda karninin cikmasi imkansiz. Icinde fasulye kdr bisey var nasil ciksin karnin gaz siskinlik falandir
AdaDerya ZeynebFuad ben suan 24 haftalik hamileyim ve karnim yeni yeni cikiyor kimse 6 aylik olduguma inanmiyor😄 8 haftada karninin cikmasi beni sasirtti canim acaba ic karnin mi yok
Yagmurrrr Bende 7. Haftanın içerisindeyim ve bakıldığında göbeğimden hamile olduğumu anlamaları çok kolay oluyor ☺️
ZeynebFuad 26mrv bende oyle dusunuyorum. Ama sabahlari kalkdiyimdada var yemey yeyimca biraz daha cikiyor
ZeynebFuad Minikmucizem_ uzum tanesi buyukluyunde su anda. Ayni haftada olanlara sordum nasil sizdede oylemi?
Kubuuu1 Ben de bazen nerdeyse 5-6 aylık hamile gibi hissediyorum ama kabızlık ve gazdan dolayı öyle oluyor malesef ancak 13. Haftada çıkıyor yavaş yavaş ☺️ ben 13. Haftaya girdim çok az var daha
Cansdfn Bende bazen diyorum karnım şişince allahım sanki 7 aylık hamile gibi karnım sisiyor 😬ama gazdan 🙈😂😂😂
ZeynebFuad AdaDerya aslinda karnim hamilelikden once yemey yeyince cikiyirdu qaliba. 44 kiloyum. Bilemiyorum.
Cansdfn ZeynebFuad Hahhhhaha😂😂bizimki sevme aşamasına gelmedi daha ama tedirgin 😬😬😬 biraz riskli hamilelik geçiriyorum sürekli yatiyorum da😇
sevgitekes ZeynebFuad benimde 12 de falan gören anliyodu hamile misin diyolardi şişlik oluyo şimdi 23+1 im büyüdü karnım zayıf gebelerin genelde daha belli oluyo top gibi çıktı 😁 48 dim en son 54.6 olmuşum altı günde bi kilo almışım inş bol bol alırız
betusbs ZeynebFuad o karın cikmasi degil canm hazimsizlik mide sismesi ve gaz. Sabahlari iner genelde uykudan sonra. Ben 15 haftalgm hala cikmadi düsün yani :)