Kvggbibg fatos41 enn nefret ettiğim şey dizlerde potluk olması.keşke o gun gidip iade etseydiniz bosuna paraniz gitti 🙄
fatos41 Kvggbibg işte sıkıntım bulundugumuz ilde lcw bayisi ana bayi değildi sadece ürünlerini alıp satıyorlardı değiştirmediler bzde bayramda çevre il'e gezmeye gitmiştik öyle almıstım.memlekete gidince yaptırmayı düşünüyorum bakalım olursa o şekilde giyicem
Deniziimmm Kvggbibg canım ben dar paça wakikiden almıştım bir kez giydim ve 90 TL vermiştim çok pişman oldum açıkçası 20. Haftadan önce rahat giyiyorsunda göbek çıkınca en güzeli bol tişört ve altına elbise yada diz altı etek heleki sıcakta pantolon hiç çekilmiyor tavsiye etmem yine de siz bilirsiniz tabi ama verilen paraya yazık bence
fatos41 Cagla22 tesettürlü oldugum için tayt giymiyorum. defactoyada bakamadım o gün bulundugumuz ilde hersey gelmiyor cevre il e gezmeye gitmiştik bilseydim defactoyada girerdim artk memlekete gidince nasipse :)
Anneyimmmmm Kvggbibg benim 4 tane hamile pantolonum var 2 si lcw 2 si defacto. Ve hepsi de dar paça. Siz belki lcw nın küçük şubesine denk gelmişsinizdir çünkü buralarda hep dar paça var. Üstelik outlet mağazalarına bakarsanız çok uygun defactonun outletinden birini 25 TL ye lcw nın outletinden de 30 TL ye almıştım. Hala da giyiyorum 🤗
Narmin12345 Kvggbibg ama ben ayni mağazadan şubat ayında falan çok güzel modeller aldım... Geçenlerde baktım normal bi şey yok
Esramese Kvggbibg beli lastikli salas pantolnlr daha rahat ben aldm lcwdn hamileler icin olandn ama gobegim su gbi oluyor terden 2lokma ye gogus altindan sıkıştırıp duruyo rahat degil
Minedy Kvggbibg ben götürmüştüm yapamam demişti. Ama beni başındar savmak için dedi gibi geldi bayram öncesiydi çok yoğun görünüyordu uğraşmak istemedi bence. Bence yapılır 🤗
As_1 Kızlar kesinlikle en iyisi elbise ben bi sürü aldim hem zaten doğum dan snrada rahatca kullnilir 😊😉
SemaAsya As_1 Ben de kışın hep pantolon giydim ama yaz geldiğinden beri elim gitmiyor pantolonlara . Sürekli elbise almaya başladım hem çok şık hem çok rahat 🤗
Deniziimmm As_1 gerçekten size katılıyorum bintsne aldım pişman oldum 80 TL verdim paça yaptırdım bide 90 TL bir kez tek giydim o hepsi elbise daha rahat 👍
Kbramehmet1 Kvggbibg internette lcw sayfasına gir orda dar kalıp hamile pantolonları var bende aldım çok memnunun
Ozge3747 Kvggbibg onlr kot gibi göründüğü için dışarıda da giyip yine üstüne uzun bir şeyler giyebilirsiniz bence ama rahat etmek önemli tabi.
ecedrsvm Gebe adlı mağazadan aldıklarımı gebeliğin başından beri giyiyorum ama LCWaikiki ve de facto dan aldıklarım yırtıldı pişik yaptı ucuz ana kısa ömürlüler
honey Kvggbibg ben 2-3 ay önce almıştım aslında dar paça vardı, daha doğrusu azcık boru paçaydı ama yinede azcık daha daralttırdım ben onları, o zamandan beri de giyiyorum, çok rahat valla :)
PembeKoala Kvggbibg bende lcw den almıştım dar paça çok güzel bol değildi rastgelmemiş olabilirmisin acaba
Kvggbibg PembeKoala benim bulundugum ilçede hamile reyonu yok ondan dolayi bulamadim.simdi lc waikikinin internet sitesinden 60 liraya siparis verdim gelsin guzeldir umarim