Sera00 benimkide aynen öyle. 2 ayda bir mutlaka enfeksiyon çıkar bende. Birde tam bayram tatili sonrasıydı ve ben havuza falan girmiştim, herkes havuz yüzünden oldu diye tepki gösterdi, halbuki ben senelerdir yaşarım bu enfeksiyonu sık sık. Doğumdan sonra kültür tahlili yapıldın dendi bana da bakalım :/