Sohretkural gunesveguney canım bende bugünü bekliyordum bende olmadım. Ama sanki her an adet olcakmısım gibi oluyor, kasıklarıma agrı gırıyor
gunesveguney Sohretkural insallah bebis vardir 😣 benimde bugundu bende olmadim ama idrara cikiyorum surekli hatta kacirdim bugun oturup agladim sinirden.ve hic var gibi de hissetmiyorum ama :( yarin gidicem bende
Sohretkural gunesveguney aynı bende öyle canım. Kasıklarıma agrı giriyor sanki adet olcakmısım gibi ama normalde bel agrımda çok olurdu oda yok hiç. Bilmiyorum da insallah vardır bebişimiz 🤰🙏🙏
Sny_hkn10 Sohretkural sabırsızlıkla bekliyorumm güzel haberlerini 🤗 ben sabah test yaptım yine negatif,😁
Sohretkural Sny_hkn10 bakalım canım hayırlısı allahtan 🙏 canım belki geç döllenme falansa seninki olabilir yani
Sohretkural Sny_hkn10 canım benim de dündü adet günüm ama şimdi adet oldum 🤦♀️ 1 gün geçti ama oldum 🤦♀️
Sny_hkn10 Sohretkural Ağustos'a kaldı umutlarımız o halde sağlık olsun canım vaktinden önce hiç bir çiçek açmıyor biraz daha sabır 😇
Sny_hkn10 12Caglaa kan tahlili en net bilgiyi veriyor. Artık idrar testlerinin tek çizgi olayı gerçekten can sıkıyor. Test mi yanlış geç mi döllendi acaba derken umut ediyoruz malesef en iyisi kan testi canım diğer türlü daha çok üzülüyor insan
Denizkasalll Sny_hkn10 benimde adet günüm bugün dün kan testi verdim negatif çıktı doktor geç döllenme olabilir adetin geçerse gel dedi bende bekliyorum bakalım geçecek mi adet mi olucam
Sny_hkn10 Denizkasalll sabır sabır sabır istedikçe daha da çekilmez oluyor ama Rabbimin vardır bir bildiği 😴