Kizlar bende bugunu bekliyordum ve olmadim yarin test yapicam ama yaklasik 2 haftadir surekli ideara cikma var gecen haftalarda da kasiklarimda batma olmustu suan baska bi belirti yok. Ama idrara cikma cok fazla hatta kacirdigim bile oldu yanma felan olmadigi icin enfeksiyon oldugunu da dusunmuyorum gebelik olabikir mi acaba ya :(((