Şuan 11 haftalık hamileyim 2 gundur kanamalarim ve kahverengi akıntılarım oluyor hiçbir sebep yokken 2 ayri doktora gittim yarin yine bir doktora gidecegim istrahat ediyorum ve dusuk onleyici ilac kullaniyorum baska yapilacak hicbir sey yok keske benimde her yerim çatlasa o gunlere gelip saglikla bebegimi kucağıma alabilsem😔insanın saglikli hamilelik gecirmesi o kadar buyuk sanski o yuzden bence sükredin sizin yerinizde olmak isteyen binlerce kadin var