Canım çatlağın olacak illaki. Ha hiç çatlamadan doğuran annelerde var. Ama bu yapı meselesi. Kullanmadıgım yağ kalmadı ama karnımı görsen harita gibi. Ha mutsuzmuyum asla değilim. Bebegmin anılarımonlar. Üzülme. Şükret allaha ki bebişin bar sağlıklı. İnanın o çatlakları bile yasamak isteyen nice insanlar var