Defneninannesi Erkek doktorlar daha iyi ve daha profesyonel. Zaten erkekler her iste usta kabul edelim, kuaforlukte cok cok iyiler bu yuzdendirki pahali kuaforlerde ünlülerin kuaforlerindede hep erkekler başta dır, aşçılıkta çok iyiler, şoförlükte zaten kendi alanlari, doktorluk desen öyle, daha ne sayılır bilmiyorum 😁 gercekler bunlar. Ben ozellikle erkek doktor sectm zatn kadin doktorlara da gittm ama sinir ediyo havalari bi endişem olsa hafife aliyo bnim doktorum ne desem açıklıyor cok guzl ilgileniyor