Bazı anne adaylarımızın kendi fikirlerinden baskasına saygısı olmadıgını dusunuyorum isteyen istediğine gider ben rahat edemem erkek doktorda eşimde mecbur kalmadıkca yollmaz ben şimdi benim gibi olan insanlara cahıl dıyen insanlarla aynı fikri taşımak zorundamıyım mecburmuyum erkege gitmeye herkes bence kendı ısıne baksın saygı duysun..