Senbibak kan hastalığım var tedavi görüyorum her hafta hastanedeyim kan takıyolar öyle böyle 26 haftalık olduk doktor son 10 hafta dedi o zaman kendini kurtarmış oluyomuş. Bunun öncesinde bi tane ölü Doğum yaptım nedeni cıkmadı ama kan hastalığımdan şüphelendiler bu yüzden bebekte bende riske girmeden almak istiyorlar