Daha önce konusunu açmıştım ama pek yorum gelmedi aslında tecrübelilerden yorum beklemiştim neyse tekrar sormak istedim 36. Haftada sezeryan olucakmışım doktorum öyle söyledi. Ciğer geliştirici iğne yaparlarmı bana doktorum 35 te Bebek kendini kurtarıyor dedi yinede gerek olurmu bu konuda hiç bilgim yok