Merve1995 sıfır sancı sıfır açıklıkla gittiğimde suyum gelmişti ama çok az. Hastanede 1 cm olduğunu öğrendik ve suyum geldiği için mi bilmiyorum veya bebek artık büyüdüğü için mi 37+5de suni sancıyla normal doğum yaptım. Dedikleri gibi bazıları suni sancıyı çekip acilma olmayınca yine sezaryene alınıyor bazısının acısı çok bazısı normal doğum sancisiyla aynisi diyor suni sancıya. Herkesin hikayesi farklı ama sonunda hepsini unutuyosun inan sen yinede herkese acısını sorma kötü hikayeleri olanda vardır mutlaka. Akışına bırak 🤗