Artık geldik 40+2 ye, bugün ki kontrolumde de sıfır açıklık olduğunu öğrendim .. Eğer kendi imkanlarıyla doğmazsa kızım pazartesi günü yatişim yapilicak . Hâlâ açıklık sıfır olsada suni yollarla doğumu başlaticak doktorum... haliyle endişelerim tavan 😔bana sıfır açıklık ve sancıyla normal dogum yapmış anneler biraz olsun destek olur musunuz