FtM_glb2 evde kullanmam için vermişti. 3 gün kullanmıştım sancılar azalmadı hatta arttı. Sonra hastaneye yatırdı. Hastaneden çıkalı 10 gün oldu. Çıktıktan sonra da sancım çıktı tekrar yatırmak istedi doktor yatmadım ben. İlacın dozunu artırdı vs. Çok şükür bu hafta 2 kez gittim çıkmadı sancı. Günde 1’e kadar düşürdü dozu. Yarın son kez içicem pazartesi de kontrole gidicem. Benim de ara sıra kasılmam oluyo ama çok azaldı. Başlarda 2dk’da bir oluyodu günde. Geçen hafta günde 50-60 kez belki de daha fazla oluyodur. Şimdi 5-6 kezdir. Sizin ne sıklıkla oluyo?