Seymasal nidicard hap mı verdi doktor? Merak etmeyin hapla olmasa serumla durduruyolar. 29dan beri çok sık kasılmam var nst’de sancı çıkıyodu. İlaç kullanıyorum 2 gece de hastanede yattım serum tedavisi gördüm ciğer geliştirici falan vuruldum. Son 2dir sancım çıkmıyo kasılmam da azaldı. Şimdi 33+2’yim. İlaç fayda eder, etmese de zaten riskli süreci atlatmışsınız Sağlıkla vaktinde doğsun inşallah