Aysedgrlikrkmz DefneninMilasi geçen hafta 27+6 da 1089 gr dı haftasıyla aynı gidiyor çok şükür biraz zayıf gibi burda okuyorum daha kilolu bebişler var ama sağlıklı iyi dedi doktor şükür
Deletedmom381 Aysedgrlikrkmz Gayet normal canım 34+5 oldum hala aynı böyle de doğururum diye düşünüyorum 😅🙄 Sağlıkla gelsin kuzular 🙏🏻😍