Aysedgrlikrkmz Bugün tam 29 haftalık olduk çok şükür bugün bebeğim fazla hareketli sabah altıdan beri sürekli içimde kıpır kıpır ilk defa bu kadar hareketli içimde sürekli bi o tarafa bi bu tarafa kayıp duruyor normal mi acaba
Askkokuluyavrum Aysedgrlikrkmz canim haftamız ayni seninle benimkinde öyle bi hreketlilik yok ama normaldir bence endişelenme bazen öyle olabiliyor benimde geçen hafta hic durmadan hareket etti bu hafta çok sakinizz benle bi uyudu benle bi uyandı namaz kıldırmıyordu bana resmen ama simdi normal standartlar da hareket ediyor bence seninki de normaldir 2-3 güne sakinleşir ya da doğana kadar böyle gidebilir 🙈🙈🙈
Mlssa Aysedgrlikrkmz Normal bence ☺️ Ben şu an 30+4 2 gündür deliler gibi dönüp duruyor bazen daha az bazen daha fazla hareket ediyor ☺️Alıştım artık😃
Aysedgrlikrkmz Askkokuluyavrum ay aynen canım senle aynıyız biz ay iyi bugün ayakta yemek yaptırmadı resmen maşallah kıpır kıpır ay Rabbim esirgesin bşy olmasın da 🥰
Askkokuluyavrum Aysedgrlikrkmz Sen yüreğini ferah tur Rabbimin izniyle birseycik olmaz kuzucugaa azıcık azginlikda yapacamm anne yaaaa alışman lazım uykusuz geceler geliyorrr az kaldı 🤪🤪🤪
Ecmelinannesi Aysedgrlikrkmz aynen öyle canım hele ilk gebelik oldumu insna tereddüt ediyor hareket etmese korkuyor etse zavallım bi endişe duyuyorz normal böyle şeyler 🤗😊
Aysedgrlikrkmz Askkokuluyavrum aynen geceleri bazen oynuyor onu izlemekten uyuyamıyorum karnımda ki dalgalanmalar beni çok mutlu ediyor 🥰🥰🥰
Serrameri @Aysedgrlikrkmz çok normal oynaması bende 29+6 oldum durmuyo uyutmuyoda hatta bazen öyle bi hareket ediyo ki göğsümün altına vuruyo canımı yakıyo bazen diyorum hiç mi uyumaz bi bebek içerdesin uyu yani ama yok gece gündüz aynı sürekli hareketli. Kontrollerde bile böyle artık doktorlar bile diyo çok yaramaz hiç durmuyo diye ama bi sıkıntı yaratmıyo sende de bebekte de korkmana gerek yok
DefneninMilasi Benimde tam 29 oldu bugun son regl tarihne gore am doktor ultrasonda 1 hafta onde diyor 3 kontroldur. . Son kontrolde suyu biraz az dedi doktor hareketlerini takip etmemi istedi. Simdillik kipir kipir umarim sorin olmaz.