M-Ali
M-Ali geçenlerde üniversiteye gittim kan verdim kandaki iki hormon temiz çıktı sadece ense kalınlığı 2.5 ile 3 mm arasında diye beni palentolojiye gönderdi ama ben palentolojiye gitmedim şimdi 3 lü testti bekliyorum onu da 16. hafta ile 20. hafta arası yapacaklar ben sırf ense kalınlığı var diye yapacakları bir çok testi yapamk istemiyorumm artık bekleyeceğimm 3 lü test inşlh temiz çıkar