Benim ense kalınlığım 1.6 idi ama kanda 263/1 risk çıktı normalde 1400/1 olması gerekiyormuş 12 haftalıkken hamileliğimi zehir ettiler 14 haftada detaylı ulturasyona girdim başka bi Prof doktor bulduk hiç birşey YÖK ama yine de 20 haftada detaylıda bir daha bakacam dedi yine birşey çıkmadı çok şükür ikili test bir daha yaptırmam herhalde hamile kalsam 🤷🏻♀️ Herkese bir kulp takıyorlsr hamileliğinizi zehir etmeyin 3 e kadar normal zaten