feyzaa34 Tugba12345 benim toplanmalar kasilmali oluyordu hep hayatım ya çok kötü geçiyordu ama allahın izniyle atlattim❤
Elif_78 Mervetepe iyi ki açmışım bu postu teşekkür ederim canım demek normal biraz olsun rahatladım tatlı minikler bizi ara ara tedirgin ediyor 🙈
Mervetepe Elif_78 normal canın merak etme yanlız değilsin bu tedirginliklerinde ☺️ Sağlıkla kavusalım inşaallah bebişlerimize
Elif_78 Ozge3747 aynen canım bende öyle korkuyorum panikliyorum ister istemez ne bileyim rabbim yardımcımız olsun 🙂
Ozi65- Elif_78 normal bende o aylarda duğune gıtmıştım çok yorulmuştum ıkı gun hissetmedım doktora gıttım uyuyo cocuk rahat bırak dedı sen yorgunsan oda yorgun olur dedı
Deletedmom0333 Elif_78 bebek suan suyun içinde oldugu ıcın sen hareket ettıkce o su sallanır bebekte beşikte gibi hissedıp uyur bence uyudugu ıcın sen hissetöıyorsundur