Kızlar merhaba . Ben üç dört günlüğüne şehir dışına 1saatlik mesafesi olan anneme kalmaya gideceğim. Ev işleriyle uğraştım biraz . Son iki gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum . Sağlık ocağında kalp atışlarını dinledik şükür . Ama yinede hareket etmiyor . Böyle olması normalmi hemşirem normal kalp atışını duyduk sıkıntı yok dedi rahatlayabilirsin dedi . 😑😑😑😑