firdevs canım senin kendi doktorun renkli bakmıyormu bebişe? Ben iki doktora gidiyorum özele ikiside kontrolde hep renkliyle bakıyor geçen kontrolümde kendi doktorum tam 20 dakika bebeği inceledi sonra renkliye çevirip yüzünü falan gösterdi ve perinatoloji uzamanının cd vermesi lazım sana genelde veriliyor ne biçim doktorlar var yaa 200 tl alıyorsa hakkıyla yapacak😡