Kızlar ben ayrıntılıya girdim herşeyine baktı ama renkli değildi 200₺ para verdim birde ne cd verdi ne de bana bebeğimi gösterdi en son sırtı dönük kalbini göremedim yazdı yolladı devlet hastanesine gitseydim keşke kalp içinde başka bir hastanede fetal eko istedi ona da gittim doktor baktı yine sırtı dönük diye aort damarı göremedi 10 gün sonra tekrar gidicem hep bi aksilik yaşıyorum inşallah sonucu hayırlı olur 🙏