Nagihann23 Alihaktaninannesi Adaçayı gebelikte yasak değil mi? Emin misiniz. Emin olup doktora sormadan içmeyin
Yigithamzaninannesi Nagihann23 son haftalarda onarıyormuş doktorlar ama başlarda bende sakıncalı diye duydum ne kadar doğru bilemem tabi🤨
Hiloss Yigithamzaninannesi unutmam canim Allah hepimizin yardımcısı olsun sen doktora danışmadan bitki çayı içme ne olur ne olmaz
Yigithamzaninannesi Nurecren meryem süresi inşikak hepsini okuyorum inşallah rabbim kolaylaştırsın ya
havva_clk41 Benimde yarın 40 haftam doluyor sancım bar aslında ama öyle düzenli değil aşırı bir bel ağrım var mide bulantım falan yarın akşam bir acile giderim aetık bende hemen artık doğurmak istiyorumm çok yoruldımm
havva_clk41 Yigithamzaninannesi bende son 4 gündür gece özellikle çok ağrılarım oluyor sol ayağımın üzerine basamıyorım belime sanki birşey batıyor gibi bişey sorcaktım karnınız inmiş mi aşağıya öyle diyorlar ya
Yigithamzaninannesi havva_clk41 annem inmedi diyor yanların boşalmış ama karnım hala top gibi önde az kalmış diyor senin nasıl
havva_clk41 Yigithamzaninannesi bana da inmemeiş diyorlar ama yarın gidicem kontrole bakalom açılma falan var mı sancı da çekiyorum ama