Linesarye ElifECEuygec ben yaşadim 7 haftalikken kanamam başladı doktora gittim kontrol ettiginde kess buyumus ici boştu boş gebelik dedi kurtaj olmadan dusuk yaptım.. cok hayal kırıklğna ugramistm ama korkuacak bisey degil.. Allah gonlune gore versn😇
rabiaykut Merhaba arkadaşlar ben 6+4 gebeyim bugün doktora gittim keseyi çok küçüktü geç döllenme olabileceğini söyledi aranızda böyle bir durum yaşayan var mı boş gebelik midir
Aslinur ElifECEuygec bende 2018 kasim ayında geçirdim kendiliğinden düştü ebde yaptim düşük. Bu cumartesi de 9.6 haftalık bebegımın kalp atısı durduguniçin kürtaj oldum operasyonda korkulacak bir şey uok uyandiğinda herşey bitmiş oluyor zaten