ElifECEuygec canım ben de boş gebelik yaşadım. Kesen 20 mm ye ulaştı mı? Ulasmadiysa biraz daha bekleyebilirsin. Ulastiysa zaten boş gebeliktir. Ben kendim düşük yapmıştım. Müdahale istemiyordum. Biraz sancılı oldu ama daha doğal olduğunu düşünüyorum. Kendi kanamam gelmisti. Doktoruna danisabilirsin bu konuyu.
Moralini de bozma canım. Doktorum neredeyse ilk gebeliklerin 5'te 1'inde görüyoruz demişti. Çok rastlanılan bir şey. Hiç beklemeden de hamile kaldım tekrar.