Merhaba arkadaslar 18. Haftamdayım bebeğim tam olarak kıpırdadıgını tam hissedemedim ilk gebeliğim bişeyler hissediyorumda tam kıpırdamamı bilmiyorum cevremdekiler 5. Ayın içinde hissedemiyo musun falan diyolar onlarla konustukca moralim bozuluyor daha erken mi zamanla daha da hissedecek miyim, birde su an hissedemiyorum ya hep böyle az mı hareket edicek acaba yoksa zamanla öyle cok hissedecek miyim bende cok hareketli zamanlarını görecek miyim su anla alakası var mı simdi hissetmiyorum onların dediği gibi cok hareketli olmuycak mı ?? Kafamı karıstırdılar simdiden tesekkür ediyorum😂