Nihanak biz de youtube videosunu izleyip safeline aventadoru cok begenmistik. Siparis verdik eve geldikten sonra anladik ki araba cok buyukmus ve aşırı agirmis. Ayrica kapali hali ile sedan arabanin bagajina zar zor sığdı. Kumas kalitesi de beklenenin altindaydi. Biz bu sebeplerden urunu iade ettik sizin magazaya gitme imkaniniz varsa gorerek alin derim. Benim nacizane tavsiyem.