PnrGg canım bildiğim kadarıyla diğer bina da kalacak ☺️ Ben 10 ay önce oğlumu dediğim kendi isteğimle sezaryenle dünyaya getirdim 2000 liraymış 2500 değilmiş şimdi tekrar eşime sordum şimdi ise 11 haftalık gebeyim sorduk bu sefer mecburi ya 1300 dediler inşallah dediğin gibi zam almaz normal Doğumda 850 liraydı bilmiyorum hala öyle mi ama bence kesinlikle çok makul ben Doğum yapan biri olarak söylüyorum aşırı memnun kaldım sezaryanımdan da ilgilerinden de bakımlarından da ziyaretçi girip çıkmasında herşey felaket güzeldi bana mesela narkoz vuran doktorlar süper moral verdiler peki senin doktorun kim ☺️❤️