_emymom_ Deniz25 konya medicana normal doguma gecen sene 1750 lira vermistim 1 gecede annem kaldı toplamda 200 verdik bakalım bu sene kaç para
Bsyldrmdlk Deniz25 araba parası resmen 😁 bizde dişimizden tırnağımızdan arttırıp araba almaya çalışıyoruz o parayla 😁😁 Ben bağcılar güneşlide Medicine'a gidiyorum. Normal doğum 1500 sezaryen 2000 TL.
Deniz25 Ps15 istanbuldayım evet doktorum acıbademde sigortam yok fiyatlar çokmuş uygun fiyatlı biyer bulmam lazım 🙏🏻
Ps15 Deniz25 Benim bir tanıdığım 10 yıl önce Beylikdüzü Medicana'da 4-5 bin ödemişti düşünün yani. Hiç bilmiyorum diğer hastanelerde şuan ne kadar ama uygun fiyatlılar var dediğim gibi. Bu fiyatı hangisi verdi?
Alarasel Ur1987 onfazla dedim ztn bn önceki yorumlarda da en fazla 7000 8000 yanii. Bn 5000 bericm spinal sezeryana kısmetse Allahın izniyle medikalparkda olucak bnm.
Deniz25 Betul3535 evet ben öyle yaptırdım yıllardır ödedim zor hamile kaldım limitli ödemiştim iki ay oldu limitim bitti doktora gidemedim poliçe yenilemek için 10 bin istediler sigortada çok kötü
meva_ Deniz25 canım acıbadem liv gibi hastaneler de o fiyat zaten normal oraya göre . Semte göre değişiyor fiyatlar bide normal hastaneyse hani o kadar luks bi yer değilse daha uyguna bulabilirsin 🙂
Yusufunannesi_ meva_ ben Liv hospital Bahçeşehir’e gidiyorum özel sigortam olduğu için bir ücret ödemeyeceğim ama araştırdım tabi 10-17 bin arası diyorlar gerçekten de...
M-Ali Deniz25 geçen yıl ssvd yapmama rağmen 1100 ödedim bu yıl 1800 özel hastane 🤷🏻♀️ O kadar parayla ben bütün çocuklarımı doğurur üstüne masraflarınıda gideririm🤣
Sevcans Kbrkrt hangi doktora gidiyorsun bende Mehmet Alicik e gidiyorum çok memnunum. Doğum fiyatlarını hiç bilmiyorum
Yenianne92 Kbrkrt ben de dogumu reyapta yapmayi dusunuyordum fiyat sormamistimm henuz fiyatlari gorunce canim skildi ne yalan soyleyim
EAK Deniz25 Kuşadası özel Gözde hastanesinde 2500 doğum(normal de sezeryan da aynı) 120 muayene.Tahlilleri ucuz ama.
Sevvaldal Bende ulus liv de yapıcam Allah izin verirse🙏🙏🙏🧿💙 ama fiyatlari net olarak bilmiyorum henuz bilen varsa yazarsa cok sevinirim???