Mlkkrmtc canım genelde dahiliye sağlık ocağı ve kadın doğum doktorları gerek yok diyor ama endokrin doktorları gerek görüyor ben de kullanıyorum hatta bir sürü ilaç kullanıyorum doktorum dozumu artırdı en son sonra macun falan kullanıp hamile kaldım çocuk öncesi içinde önemli sonrası içinde önemli