Mlkkrmtc daha ilk ay olmasına rağmen bence yüksek hamile iken 2.50 altında olması lazım canım sen başka doktora git 🙏benim de yüksek çıkmıştı 5 üstü falan ama şimdi düzenli kullandığım ilacım var ve aylık baktırırım yine de tiroid değerlerime çok önemli çünkü 🤗