shydoll hımm benım de kanamam yoktu vajınal muayneden somra hafif kanamam basladı ama hala da öyle söylenecek kadar bi kanamam yoktu bi anda sancı girdi düşük olmaya yakın kanamam oldu yine öyle cok asırı değildi, bence bekle doktoruma ben kürtaj istemiyorum dediğimde bana belli bi gün vermişti 4 gün mü 1 hafta mı emin değilim ama o zamana kadar bekle olmazsa kürtajla alalım dedi, kendi kendine düşüncede istediğim buydu ilk gebeliğin kürtaj olmanı istemedim dedi. Kötü birşey değil kürtaj ama kendi kendine düşmesi daha sağlıklı sanırım