Kızlar merhaba. 8+3 olmuştum bugün fakat doktor 2 hafta geriden geldiğini söylüyordu. Bebeğide bu zamana kadar göremedi. Şimdi doktordan çıktım o kadar üzgünüm ki, oturdum ağlıyorum. Kesenin 28mm ye geldiğini bebeğin gelişmesinin çok erken zamanda durduğunu gelişmediğini ve acil kürtaja alınmam gerektiğini söyledi. Her şey gözümün önünden geçiyor, eşime yaptığım sürpriz ilk öğrendiğimde ki şaşkınlığım şu an o kadar kötüyüm ki rabbim herkesin bebeğini korusun 🙏🏻