Kvrckanne_03 çok normal canım bende diyordum ya hiç hissedemiyorum ben nasıl anne olucam diye hiç tepki veremiyordum, ama onun ilk kıpırtısını hissettiğimde kendime inanamadım o kadar heycanlandım ve mutlu oldum ki anlatamam demekki daha da kıpırdayıp hissettiğimde nasıl olucam Allah bilir, ilk basta kendimden süphe ediyordum ben nasıl böyleyim diye ama hissettikce değişiyor o🥰🥰🥰 bazen eşime kzııyordum hiç sormuyosun diye aslında kendimde de tık yoktu içimden diyordum ben içimde oldugu halde tepki veremiyorum adam ne yapsın😊😊 ama korktugum gibi değilmiş🙏🏻😍